loading...
دانلود فیلم ، سریال ، موزیک و ...
حسین بازدید : 192 پنجشنبه 07 بهمن 1395 نظرات (0)

اول به فرزاد تعارف کردم و بعدش به استاد گرامی - بفرمایید؟؟ یه نگاهی به چشم هام کرد و گفت : 

- من نمیخورم کوفت خوب از اول بگو چرا عین دیو دو سر نگاه میکنی ... بالا هم بردم برای بابا و عمو ... شب موقع خواب به این فکر میکردم که جوری میتونم ارمان رو راضی کنم که این ترم اخر رو با خیال راحت پاس کنم که بیدار شدم سریع رفتم پایین که کلاسم دیر نشه ... ارمان و عمو سر میز نشسته بودن .. 

- سلام عمو 

برگشت به طرفم .. - سلام گل دختر خوبی عزیزم ؟ 

- ممنون عمو جون اما ارمان جوابم رو نداد به جهنم ... صبحونه که تا اخر خوردم رفتم بالا لباس هامو عوض کنم .. در اتاق باز شد 

- دریا باز تو بدون در اومدی تو ؟ 

- دلم میخواد اتاق خواهرمه اتاق تو که نیست 

- شاید من دلم بخواد دوست پسرم رو بیارم تو اتاقم تو همین طوری عین خر میای تو 

- خیلی بی ادبی ساحل .. 

- شما لطف دارید زود حرفت رو بزن میخوام برم دیرم شده 

- امروز بعد ظهر میخوام با فرزاد برم لباس عروسی بگیریم تو هم میای ؟ 

- وای اخ جون اره میام فقط بیاید دنبالم دم دانشگاه 

- باشه پس ساعت 6 میام 

- کاری نداری من برم فقط یه شال برام بیار که عوض کنم 

- باشه عزیزم بای 

ارمان هنوز داشت صبحونه میخورد کارد بخوره تو شکمت چه قدر چیزی میخوری ... عجب هیکلی داره یادم باشه از زن عمو بپرستم چرا نامزدش رو نیاورده اخه این طوری من باید هر دفعه که نگاش میکنم گناه کنم ...... سوار ماشین اژانس شدم 

- پیش به سوی علم و عشق بازی ... مریم دم دانشگاه منتظرم ایستاده بود

 - به به مریم خانم خوبی ؟ 

- ساحل کجایی پس 

- وا چرا ان قدر عصبانی هستی 

- شاهین اومده دنبالم با هاش برم بیرون 

- الان ... مگه کلاس نمیای ؟ 

- نه نمیام میخوام باهاش برم برای کلاس اخری میام 

- خدا خفت نکنه خیله خوب زود بیای ها مواظب باش سر کلاس تنها کسی که با عشق به حرف های استاد گوش میداد من بودم عاشق رشته روانشناسی بودم و هستم ... ساعت 4 بود که مریم اومد 

- خوش گذشت؟؟؟؟ 

- هیس استاد داره نگاه میکنه 

- خیلی شیطونی میخوای جواب ندی 

- هیس 

با شیطنت گفتم : - مریم رژ خیلی پر رنگ بود ها 

- کوفت 

موبایلم رو از تو کیفم دراوردم که یه وقت دریا زنگ نزنه برام اسمس اومده بود ساعتش رو نگاه کردم برای صبح بود 

- به کسی نمیگی که ما نسبت فامیلی داریم ها دوست دارم حرف زیاد بشه ارمان بود خاک برسرش بلد نیست یه سلام بکنه ... حالا که اینطوری شد میرم به همه میگم که پسر عموی منه جواب داد 

- هر کاری که دوست دارم میکنم بچه پرو ... سریع مطالبی که استاد روی تخته نوشته بود رو نوشتم ... کلاس که تموم شد دریا زنگ زد 

- مریم کاری نداری ؟ 

- نه قربونت برم برو بای از دور دیدم سه نفر تو ماشینن.. یعنی کیه حتما باز فرزاد اون داداش هیزش رو اورده رفتم جلو دیدم ارمانه .... همچین با ژست خاصی نشسته بود انگار کیه .... سوار ماشین شدم فقط به دریا سلام دادم 

- ساحل خانم سلامت رو خوردی 

- فرزاد حوصله ندارم ها سر به سرم نذار دریا زیر گوشم گفت : - چته با شوهر من درست حرف بزن ها روم رو کردم به پنجره فقط فرزاد و دریا با هم حرف میزدن 

نگام از تو اینه افتاد به ارمان همچین نگاه میکرد انگار من یه کار بدی کردم، از دریا خواستم اون شالی رو که برام اورده بود رو بهم بده

سرم رو انداختم پایین سریع موهام رو درست کردم - ساحل تو خیابون جای درست کردن کش مو ارمان داره چپ چپ نگات میکنه - خوب نگاه کنه به من چی..... موهام رو بستم شال رو به صورت باز انداختم روی سرم سریع یک ذره هم ارایش کردم فرزاد ماشین رو پارک کرد پیاده شدیم زیر گوش دریا گفتم :

" - برای چی این پسره رو با خودتون اوردید ؟

 - اه ساحل زشته میشنوه خوب اخه تنها بود گناه داشت نمیخواست بیاد فرزاد با زور اوردش 

- هیششششششششششش 

هر مغازه ای که میرفتیم دریا خانم لباس عروس ها رو پسند نمیکرد خوبه منم از فرصت استفاده کنم لباس بخرم –

 دریا این لباس مشکیه خوبه برای عروسیت ؟ 

- اره خوشگله فقط خیلی بازه ها....... 

- اشکال نداره بابا بیا بریم تو ببینیم چه جوریه فروشنده اش یه دختره بود تا چشم اش به ارمان افتاد زبونش گرفت خاک برسر پسر ندیدت پیرهن رو برام اورده خیلی خوشگل بود 

- ساحل بیا برو بپوش من وفرزاد بریم دنبال لباس عروس 

- دریا جای دوری نرید ها تا من این لباس رو می پوشم بیاید ها این ارمان هم با خودتون ببرید برای تخفیف گرفتن بیاریدش 

 

 ادامه دارد ...

برچسب ها مریم , دانشگاه , ساحل , فرزاد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 4,572
  • بازدید سال : 54,068
  • بازدید کلی : 223,984