loading...
دانلود فیلم ، سریال ، موزیک و ...
حسین بازدید : 304 پنجشنبه 07 بهمن 1395 نظرات (0)

همه داشتند درباره ی استاد جدید حرف میزند ... یه کت و شلوار سرمه پوشیده بود با یه بلیز ابی ... بابا خوشگل ....بابا قشنگ .... بابا هیکل .... بابابچه سوسول .... بابا بچه پولدار از اون کت و شلواری که تو پوشیدی معلومه بچه پولداری .... با صدای بلند و مردونه ای گفت : - ساکت چه خبره .... از صدایش همه ساکت شدند.... دختر ها که داشتند غش میکردن خاک برسرتون ندید بدید ها ... خوبه حالا کلاس پر پسره ... - این ترم من باهاتون کلاس دارم یه اتفاقی برای استاد قبلیتون افتاده که من به جای ایشون اومدم ... یکی از دختر که خیلی پرو بود گفت : - همون که نیومد شما به جاش اومدید خوب استاد نمی خواید خودتون رو معرفی کنید؟ - اگه شما ها ساکت باشید چرا ... بنده ارمان عظیمیان هستم خوش حالم که این ترم درخدمت شماهام ... 

یکی دیگه از دختر ها پرسید : - میشه بگید چند سالتونه ؟ - فکر نمیکنم ربطی به شما داشته باشه ... چه بی تربیته .... خدا حفظت کنه برای دوست دختر هات .. به قیافه ات میخوره یه 10 تایی دوست دختر داشته باشی .... - سااااکت .... چه خبر؟از الان دارم بهتون میگم اگه شلوغ کنید یا بخواید سر کلاس من متلک بندازید از همین الان میگم این ترم رو افتادید فهمیدید؟ بشین بابا حال نداریم جو زده شده انگار اولین بارشه اومده سر کلاس ... از دور میشد فهمید که چشم هاش روشنه .. باید برم از نزدیک دیدش بزنم ببینم طرف زن داره یا نه ... رفت نشست روی صندلی وای نه ... خاک بر سرم ... از روی لیست ها اسم ها رو خوند ... به اسم من که رسید یه ذره تمرکز کرد وای نه یعنی فهمیده ......

خدا الان با اردنگی من رو بیرون میکنه ..خدایا خودت به دادم برس....وای یعنی فهمیده من بودم ... رفتم جلوی میز واستادم ... - بفرمایید استاد اه اه عجب چشم هایی داره به قول دریا چشم هاش سگ داره.... پدر سوخته چه لب هایی هم داره ... خوش به حال زنش... خاک بر سرت ساحل حلقه دستشه - اگه دید زد نتون تمومش شد میشه بفرمایید چرا این کا رو کردید؟؟؟؟؟؟ یعنی از کجا فهمید؟ با خونسردی گفتم : - چه کاری استاد؟؟؟ میخوای بگی ادامس ها رو شما نذاشتی .... دلم میخواد زمین دهن باز میکرد من میرفتم توش - استاد از چی دارید حرف میزنید؟ ادامس چیه ؟ - یعنی میخوای بگی اون ادامس ها کار تو نبود دیگه... - نه کی گفته ... از قیافه اتون معلوم بود وقتی من نشستم رو صندلی یک دفعه ابرو هاتون رفت بالا ... - استاد من ... نذاشت حرفم رو بزنم - از جلسه ی بعد سر کلاس من نیاید .... ای خدا این ترم اخر حالا چه غلطی کنم - استاد خواهش میکنم - حرف نباشه خانم بفرمایید بیرون من این کت و شلوارم رو تازه خریده بودم اون وقت شما کار یه دختر بچه ی 6 ساله رو انجام دادید... - یعنی اجازه نمیدید که من بیام ؟ - خانم من دارم به شما میگم از جلسه ی بعد دیگه سر کلاس من نیاید ... غرورم ر به خاطر تو بشکنم ... - به جهنم راه نده چیزی که زیاده استاده .. چشم هاش گرد شد .. از قیافه اش خنده گرفت فکر کنم تا حالا کسی با هاش این طوری حرف نزده بود موقع رفتن گفتم : کاش به جای 4 تا 8 تا ادامس میذاشتم در رو محکم بستم .... تو سالن داشتم میخندیدم که موبایلم زنگ خورد - بله مامان - ساحل خواستی بیای دو کیلو سبزی بخر - مامان من این قیافه برم سبزی فروشی ... - ساحل همین که گفتم بعدشم زود بیا مهمون ها اومدن ... ای خدا اون دریا رفته نامزد بازی منه بدبخت باید برم سبزی بخرم ... جلوی یه سبزی فروشی ترمز کرد ماشینم رو پارک کرد رفتم تو سبزی فروشی .... ماشا الله این مرد ها میخوان ادم رو بخورن با نگاه کردن هاشون ... خوبه مانتو ی تنگ نپوشیدم!!!!!! اونی که سبزی میفروخت یه پسر جوون بود... - جانم خانم چی میخواستید ؟ - لطف کنید دو کیلو سبزی بدید - به روی چشم ... سرم رو انداختم پایین تا سبزی ها رو اماده کنه و بپیچه لای روزنامه ... بفرمایید خانم - چه قدر میشه ؟ - نمیخواد پول بدی فقط این شماره ام رو بگیر خاک بر سرش به قیافه ی من میخوره با تو دوست بشم - اقا حساب کنید میخوام برم - چرا عصبانی میشی؟ اومدم دادا بزنم که قیمت رو گفت ....

پشت چراغ قرمز که ترمز کردم ماشین بغلی برام بوق زد به لبخند پسر کش بهش زدم که اب دهنش راه افتاد ... یه چشمک زدم بهش تا اومد شماره بده گاز دادم اهنگ رو تا شماره ی اخر زیاد کردم.... با ریموت در رو باز کردم ماشین رو پارک کردم یه ماشین بنز مشکی پارک شده بود عجب مهمون های باکلاس اومده خونمون که من خبر ندارم دکمه هامو طبق معمول تو حیاط بازکردم زیرش یه تاپ مشکی چسبون تنم بود در رو باز کردم رفتم تو ... 

 

ادامه دارد ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 4,599
  • بازدید سال : 54,095
  • بازدید کلی : 224,011